P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, September 29, 2011

Breastfeeding

Alhamdulillah Tuhan masih memberikan aku peluang untuk terus menyusukan Adeeb walaupun semenjak dari lahir lagi  dia tidak mahu untuk isap direct dari cik B aku. Walaupan hanya menyusu dari hasil pam, aku tetap bersyukur. Kini sudah 2 bulan Adeeb hanya menyusu badan.


Niat di hati semenjak pregnant lagi untuk memberikan Adeeb susu ibu. Harapan aku setinggi gunung untuk menyusukan Adeeb sehingga ke usia 2 tahun. Mampukah...? Persoalannya ialah aku harus berusaha untuk memastikan cik B aku sentiasa meriah dengan susu. Aku kena mencuba pelbagai milk booster untuk memastikan impianku terlaksana. Orang kata doa harus disertai dengan usaha. En suami teruslah menyokong ya....sesungguhnya susu ibu adalah yang terbaik untuk Muhammad Adeeb Rafiqy. 


Gambar dari Kump.Ibu2 Menyusukan di bawah ini sumber inspirasiku...aku mahu jadi seperti itu. Teruja untuk turut memiliki sebuah DEEP FREEZER .


Lena setelah kenyang menikmati susu mommy :)





6 comments:

mama lynn said...

insya Allah.. mesti mampu.. akak pun if ada anak nk bg breastfeeding jgak. anak buah akak yg no 1 tu. menyusu badan smpai 3 thn.. gud luck tau. susu ibu yg tbaek

en suami said...

sokongan yang tidak berbelah bagi untuk mummy n adeeb...hope dapat susu badan seperti yg mummy adeeb nak....6t kite cari DEEP FREEZER 2 k..

Jamie said...

doakan sy berjaya ye kak.... oh en suami mau blnje ek..oooyeahhh!

r.i.t.a said...

jamie boleh... di kala diri terasa kalah, pandang muka baby, insyaallah jd semangat semula.

Jamie said...

2 la kak...time pam skng musti nk tgok muke adeeb, pam sehabis mungkin..nk jd cm akak!!

yantie said...

InsyaAllah akan dipermudahkan. Susu ibu adalah yang terbaik. Nice blog and info, jemput ke blog saya juga ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts