P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, September 29, 2011

Hari Pertama Berjaya

Bangun seawal jam 5 bagi susu Adeeb. Pastu tidurkan dia jap...mujur tidur. Mandi, bersiap, solat dan masukkan barang-barang ke dalam kereta. Jam 6 Adeeb terjaga kembali....mommy belum siap pakai tudung lagi yer sayang...kejap yer kataku padanya. Mujurlah dia baring sambil tengok aku bersiap. Bila siap je aku bertudung dia mula merengek...cepat-cepat siapakn mana yang patut. 6.30 panaskan enjin kereta...letak Adeeb atas carseat dia dan pasang zikir. Bergerak ke rumah pengasuh dan 6.45 sudah di rumah pengasuh. Tata Adeeb, mommy gie sekolah dulu ya...jangan nangis2 OK....itulah pesanku kepadanya.


Bekal ebm Adeeb, minum 2 botal jek ..


10 pagi, aku call Kak Anis yang membahasakan dirinya kepada Adeeb Maklong. Aku call tuk tanyakan keadaan Adeeb, Dia kata 'goodboy', tepuk-tepuk dah tidur. Alhamdulillah lega, bukan apa, semalam dia meragam seharian...risau jugak aku.


3.15 jemput Adeeb...balik rumah :))


Hasil perahan di sekola arini

Aku di sekolah setelah cuti 60 hari...oyeahhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts