P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, July 18, 2011

Baby is On The Way








Tidak sabar rasanya nak tengok baby tidur atas katil yang disiapkan oleh en suami hampir 2 bulan yang lalu. Walaupun katil pinjam, aksesori pun tidak lah dibeli satu set terus, tapi kami memang sangat berpuas hati. Tidak lah perlu keluarkan bajek yang terlalu tinggi.


2 comments:

Anonymous said...

untung si baby..kita doulu2 ada ke katil camni? hehe..
bby nad xnak plak duk dlm katil tu..mnangis je..huhu..

Jamie said...

kite dlu gamaknya tdo ats tikar je nad...hehe..
2la xbeli...pinjm jek..takut bby xnk tdo pun ats katil ni...sj je buat2 ada..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts