P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, July 18, 2011

Aku Terjatuh

Tadi balik sekolah singgah klinik jap...dalam toilet klinik pas mengencingkan diri skali aku terjatuh. Memang terasa pada awalnya lantai tuh agak licin...tak sangka pulak aku akan terjatuh. Time tuh pintu toilet aku da buka tunggu hendak keluar jek...tapi sungguh malang nasibku. Bekejar semua nurse yang ada dalam klinik melihat keadaan ku yang ketika itu hampir totally terbaring. Kepala terantuk dinding...mujur aku berjaya imbang gak badan dari punggung terhempas sepenuhnya. Hanya terhempas sebelah kiri.Luka sedikit di pergelangan tangan kanan. Pening sekejap aku dibuatnya.  Memang aku takut jugak ketika itu...memang tidak fikir apa dah selain baby. Harap baby ok-ok saja. Sekarang ni badan pun masih terasa lemah-lemah jek...jangan esok demam cukup.

Memang beginilah rupanya aku terbaring..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts