P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Wednesday, May 4, 2011

Kuih Talam

Tiba-tiba...aku teringin hendak makan kuih talam WAN HAJAH HASANAH buat. Kalau dulu masa duduk sebelah rumah wan, wan selalu bagi seloyang kuih talam. Tapi bila duduk jauh dengan wan, dah tak merasa kuih talam wan. Dulu selalu jugak request kat wan nak kuih talam, wan pun akan layan la cucu dia ni...wan pun akan buat.

Suka sangat kuih talam wan sebab : santan kepala tuh lembut jek ( walaupaun aku tak suka kuih-muih yang ada santan di atas, tapi bila kuih talam wan, aku akan makan), wan tak guna pewarna hijau...sebab wan totally guna jus pandan.. sedap sangat...tidak terlalu manis. Ouh tiba-tiba air liurku hampir meleleh keluar...tolonglah....nak tepon dan suruh wan buat segan.....haha



**harap jika kakak atau abangku baca, dia akan bagitau wan....haha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts