P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, May 5, 2011

Booking Tailor

Creepy again..huhu
Tadi masa kat sekola ada akak tuh jual kain. Biasanya aku jarang tergugat tapi bila nampak je warna yang aku cari untuk dipadankan dengan kain baju Melayu en suami iaitu kelabu, maka terus aku rembat. Boleh bayar 3x. Tadi aku dah bayar RM50.00..rasanya minggu depan aku akan settlekan terus. Aku ni jenis yang tak suka berhutang. Tailor pun aku dah booking. So weekend ni boleh hantar tempah. Ukuran ikut ukuran time slim (tak slim pun..haha) yea kak...hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts