P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, October 15, 2010

Tak Rela Dimadukan

Dah 2hari aku  merajuk dengan en suami. Dia call aku jawap tapi sepatah je..die tanya punyalah panjang...tapi jawapan aku cuma sepatah. Begitu juga jika beliau sms aku...hanya akan ku balas 1 word jek..atau balas dengan masej kosong jika aku no idea. Teruk ker aku? Berdosakah aku?




Mengapa aku merajuk? Mungkin bila aku bagi alasan di sini...semua orang akan kata 'ala bende gitu pun nak merajuk....nak marah-marah' ...'apela!!' Tapi yang pasti aku memang tak suka en suami menduakan aku!! Bukan menduakan aku dengan erti kata ada pompan lain...(nauzubillah), tapi menduakan aku dengan perkara-perkara lain. Contohnya semalam balik sekolah aku call, die cakap endah tak endah je dengan aku. Aku tanya tgh buat ape, die kate nak tgok game badminton kat tv. Die mmg tak boleh buat 2 kerja dalam 1 masa....dan aku pulak paling pantang bila aku cakap orang tak fokus tentang ape yang aku cakapkan.
Bila aku membebel, die mula la melalut ke bende lain...sakitnya hati.

Tapi en suami susah nak faham aku. Rasanya dah banyak kali...tapi gitulah...die tetap ulang. Susah sangat ker nak tunaikan permintaan aku? Aku hanya nak diberikan sepenuh perhatian jek...aku benci di duakan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts