P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, October 15, 2010

Gaya Tudung



Aku gemar menggayakan pelbagai jenis tudung dan gaya jika ke sekolah. Aku juga seronok apabila anak-anak muridku siap memberikan gelaran tudung. Antara gaya yang gelarannya agak mencuit hatiku ada 4 seperti di dalam gambar.


1. Mak Datin
 - Bila aku pakai tudung ni automatik pelajar yang berselisih denganku akan memberikan salam kepadaku yang berbunyi "Assalamualaikum Datin J"....aku tersenyum sambil menjawab salam mereka

2. Yuna
- Jika gaya ini pula, dari jauh lagi bila pelajar nampak aku mereka mula akan menyanyi "Dan sebernarnya..lalalala"...dan bila dekat dengan aku pula mereka akan suh aku nyanyi lagu Yuna. Klu mood aku ok, aku akan slumber je nyanyi...lawak kn..

3. Tak lawo!!
- Ha...bila aku pakai lak easy wear tudung ni yang biasa orang panggil tudung Ekin. Pelajar akan cakap, 'Cikgu kenapa tak vouge arini???" Kadang kala siap sound, 'Cikgu pakai tudung nie mesti cikgu malas gosok kan..."  Memang betul pun...kekeke

4. Halus Jek
- Tudung syria ni baru 1st time semalam aku try pakai kat sekolah. Tapi respon yang paling kelakar aku dapat.... "Cikgu, halusssssss jek! (Sambil mengosok kepala mereka).....Terus aku dapat tangkap. Iklan nescafe yang Haris Iskandar tuh!! Senget kan...haha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts