P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, May 20, 2010

Malas + Boros

Selamat pagi dunia..
Arini bangun kul 4.25am..memasak dan gosok baju. Dulu selalu masak malam then simpan dalam peti, tapi kini kadang2 jek...mls betui. Gosok baju pun sama, dulu setiap petang ahad aku akan bekerja keras tuk menggosok baju tuk stok seminggu..tapi kini..aku malas..ini menjadikan bil elektrik umah aku semakin naik..haha.
Mengapa aku semakin malas? Rasanya tahap kemalasan aku masih di bawah par, cuma kini aku lebih suke relax2 sambil melayan fesbok...everyday i was spend almost 12 hours per day...why? Aku pun tak tahu...bukan ada buat bisnes online pun...klu ade, tak pe gak...ade gak side income. Ni dul mengonline sopin ade. Mengabiskan duit. Rasanya banyak dah duit dalam Maybank2u tu aku gune buat online shopin..teruk kan..

Kat sini aku listkan barang2 yang penah aku beli online mengikut kekerapan :
Shawl + innerscarf
Kain pasang
Tudung
Dress + Kimono dress
Handbag
Purse
Supplement
Makanan

Rasanya masih ada lagi yang belum aku listkan..sangat banyak!





:::Jamie:::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts