P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, May 21, 2010

PotLuck

Hari Jumaat yang mendamaikan. Pergi skola arini dengan semangat waja..maklumla arini kn jap jek skola...kul 12 da leh blik..hehe
Arini kat skola ada potluck...so macam2 hidangan la ada.. Maincost nye Nasi Lemak Kukus...tapi  tak sure la kukus ke yang biasa coz x makan pun. Laksa lemak pun ada, nasi air, kuih-muih, aneka agar-agar, dan yang paling special Bihun Goreng Temasek dan Fruits Salad With Chop KFC's Breast With Extra Mayo..Kenapa special?? Coz ni la hidangan yang disediakan oleh Chef Fazilah dan dibantu oleh Cik Azimah yang cun..serta ini adalah hasil duit kumpulan kami (aku, azimah, k.fazilah,k.dahlia,cgu rahman, faizal, cgu nawi, ustz syed, cgu azaman, cgu chew, k.aishah, k.shahida, ustz najib,ustz latif, dan ustz hakim -mybe ada lagi tapi aku tak prasan..maaf- )
Aku hanya dapat menikmati 2 hidangan tersebut kerana start kul 7.40 aku da ada cls till 9.00. Kul 9.00 aku makan. 9.40 ada cls lagik till 10.40...blik je cls, tgok org menapau...huhu..licin..aku hanya dapat kosong tuk dibasuh dan dibawa balik semula. Biasala bak kata Kak Fazilah, "org pompan ni makan igt anak n laki.....tak macam org laki...klu makan kat kedai...tau kenyang sorang jek...tak dek nak belikan tuk anak bini..haha "

Orang laki memag macam tu ke ek??? Hahahaha

 
 




Gambar sekadar hiasan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts