P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, February 23, 2010

Aku sakit

Setelah seminggu bercuti aku da terkena penyakit yang pernah aku hidapi bbrapa tahun yg lalu. Aku hari ini menjadi ketagih online. Dah lame sbnrnye aku tak melayan minatku tuk online..tapi kini tabiat ini mula menghantui diri ku. Sbrnye ada bek n buruk nye :

Baik
✿  Duk di rumah
✿  Aktiviti mengabiskan duit sopin da 80% kurang
✿  Meningkatkan ilmu
✿  Erat silaturrahim (facebook addicted)
✿  Kepelbagaian masakan ( tgok2 mskn org)


Buruk
♥  Keje rumah xbuat (umh berabuk, bersepah)
♥  Rehat tak cukup
♥  Sakit pinggang + mata
♥  Boros (e-sopin)
♥  Kerja skolah tertangguh
♥  Masa 'bgayut' pendek (Hubby bising!!!)
♥  Berat bertambah (mkn smbil bgosip)
♥  Bil elektrik meningkat (abah bayor..hehe)

Uiskk..setelah dilistkn baru aku sedor...pro n kon nye...nmpknye more kpd keburukan...SENDIRI MAU IGT LA BEB!!!!!!

2 comments:

hudaadnan said...

haha..aku pun same cam ko..ape yg ko ade tu sume aku ade..xpecially bhg buruk tu..muahaha...bezanya en.tunang aku bising, aku dok ngadap laptop lebih dari die..ape buleh buat..addicted kan..

Jamie said...

2la...kite da kronik da ni..tpi nk bt cmne..aku pn xtau la..klu x on9 aku rse cm x lengkap jek life aku..
kt skol on9. blik umh da x kejor nk tdo tpi duk bukk ltop dlu..adeh . mmg prh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts