P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, February 22, 2010

Hari Isnin

Hari yang memenatkan.

Permulaan pagi yg agak panas. Pas je mandi aku da terasa panas...terus pasang econ 16..huhu. Tak pnh lak aku pgi2 bute psng econ ..kire ari ini dlm sjrh ar. Smpi je skol bru sedar hanpon xbw..adus. Mati aku kn marah dek hubby 6t. Trus mintk Azimah hp nk mintk 1 msg..hehe

Arini dak2 exam...so tak la aku kn mgajr...jus jaga dorang jela. Sampai tersengguk-sengguk la aku dibuatnye tggu dorang jwp pekse.

Nah jawapan 3 kelas ats meja aku...so xreti2 g ker nak mule menanda ha? hehe...mls xdek mood pn mse kt skol tuh.

Otw blik skol singgh nuseri beli bunga kertas nk bw g skol esok pgi ats arahan kak Wan ..hehe. Cikgu n pelajar kerna sedekah sepokok bunga kt skol tuk mncntikn lgi muka bumi skol.

Sampi kt umh da kul 3.40....oleh kerna badan da nk tcbut jek sendi2..tuka2 je bju...Bomm baring ats tilam n ketiduran til 5.30

Bagun n mandi...pas je siap mandi duk ngdp cermin n nmpk darah kuar dri idung...uisssk..asal lak dgn aku ni..cuak gile..cpt2 bsuh muke dgn air sejuk n buh cool fever kt dahi...mmg terasa panas pun kt kepala aku. Mungkin cuaca kt luar panas sgt agaknye kot tu la smpi berdarah idung.

Till now aku rase bdan cam lemah2 jek...nk tanda paper pun xdek mood. Esok jela kt skol..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts