P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, June 17, 2012

Bersama Suami Tercinta

Exam Jumaat petang yang lalu...pastu Selasa lak...ada gap beberapa hari. Boleh jugak restkan minda. Tak balik jumpa anak sebab Selasa malam pas exam nak balik sampai la Sabtu sebab Selasa minggu depannya last paper. Pastu cuti...yeah!!!


Oleh itu, ada orang yang rindu telah datang la ke pangkuan insan yang dirindui. En suami datang Penang untuk bertemu isteri tercinta ini. Semangat en suami untuk bertemu isteri tercinta..habis kerja terus gerak jam 8.30 malam...pukul 12 tgh malam dah sampai...pantas kan...terus ambik isteri di hostel n check in d hotel. 


Aku ajak en suami ke Langkawi 2 hari 1 malam keesokannya...tapi dia kata, tak cukup...nak puas kena 3 hari 2 malam....lagipun tak berbaloi kalau g sana kejap...sebab ada banyak tempat yang perlu dilawati dengan menyewa kereta...kalau pergi sekejap rugi la kan...aku pun pasrah.....rupa-rupanya dia dah korek2 info dari kawan2 nya...


Maka kami pergila ke Arau jela...menjengok anak buah tercinta di Uitm Arau....iaitu Mek Nana. So pergi Perlis tak g Wang Kelian dan Padang Besar tak sah kan...? Weekend...maka tak  perlu boarder pas ke ape...tak perlu juga tinggalkan ic....boleh masuk Thailand sesuka hati...haha....So sopim time!!!!


On the way p Arau ( mata ngatok g...haha)




Anok...abi kata nak beli yang cmni nanti...huhu

Sebab dah dekat siam kan...so nampakla busnya



Hasil penyopimnan

Singgah Timah Tasoh jappp..



Singgah pulak Tasik Melati


**** Nanti aku share lak cerita makan sampai pengsan kt Kuala Perlis ek....haha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts