P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, March 17, 2012

Again and Again

Semalam setelah hampir setengah hari berkampung di library Pusat Islam dan PHS1 aku dan Kak Intan menuju ke Georgetown untuk sekali lagi makan nasi kandar Line Clear. Sebelum ni dengan en suami. Kini teman Kak Intan lak untuk merasa nasi kandar femes ini. Dulu aku pilih nasi putih kali ni try nasi beriani dia pulak. Wah kali ni campuran kuah kari sedikit berapi berbanding dulu. Kitaorg sampai di tempat kejadiah lebih kurang 2.30 petang. Time tuh org baru pulang dari menunaikan solat Jumaat. Maka panjang la barisan itu...hampir 20 minit jugaklah kitaorg beratur di kepanasan cuaca semata-mata untuk menikmati nasi itu. Tapi tak kisah sebab aku tahu hasilnya nanti aku tentu akan berpuas hati dengan rasanya.



Sebelum balik kitaorg ke Queensbay Mall pula...sopin time. Banyak jugak la yang aku sopin tak lupa untuk hero kecik yang jauh di mata kasut n food jar jenama Thermos gambar spongeBob yang menjadi idaman hatiku sejak dulu lagi. Pas ni hero momi bule bawa bekal guna jar yang lebih kecil dari yang sekarang yang gabak itu. Tak sabar juga untuk tengok anak momi pakai kasut baru. Tadi tunjuk kat abi kat video conf. abi pun suka...cuma abi kata awat tak beli 'nike'..adehhh...itu abi yg kena beli ok...momi sgt saving sekarang...huhu.

Tuan punya blog haruslah interframe kan...(abaikan lokasi)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts