P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, September 8, 2011

Khamis Sudaaa...

Hari ini hari khamis...esok pula Jumaat. Ada apa dengan hari khamis ya? Erm...sebenarnya tiada apapun. Hari ini aku masih lagi mensurvey buaian berendoi untuk majlis  cukur jambul Adeeb. Aku dah try telefon butik-butik pengantin sekitar Temerloh, tapi semuanya tidak menawarkan pakej tersebut. Dorang kata, kalau aku ada buai, dorang boleh tolong deco kan. Adehhh...kalau aku ade buai, aku deco sendiri pun boleh...aku ada bakat terpendam apa...tengoklah hantaran kahwin arituh pun kedua-dua belah pihak aku buat sendiri OKEY...haha dengan belagaknya aku...keke..
Setakat ni aku dah try tanya-tanya buaian berendoi dari sekitar Shah Alam pula...dengan harapan en suami bawa pulang jek ke sini. Tapi setakat ini masih tidak mendapat respond. Telefon pun ada yang x pick up pun... kalau tak dapat jugak, tidak dapatlah menunaikan impian aku untuk melihat Adeeb di dalam buaian berhias itu..sadis-sadis.

Aku nak yg simple cmni jek.. :))

Kambing dah dapat dan akan siap dimasak, Ahad ni en suami akan pergi jumpa Tok Haji tuh untuk akad. Katering pun dah settle. Tenkiu acik  kerna telah deal dengan Along Catering. Cuma yang belum adalah doorgift..apa ek nak kasi. Ahad nanti kena ajak en suami gie cari. Nampaknya Adeeb kena tinggal dengan acik la...mommy nak sopin...hehe























3 comments:

Unknown said...

wah...dah nak bercukur jambul adeeb nye... mmgla jamie buaian gitu agak payah nak dapat kat tempat kita ni.. hehehe.. xpe..aku doakan nnt ko dapat jumpe ye.. kalu jumpe t gitau aku.. haha

Jamie said...

puas dh aku menelefon butik2 kt tmloh semenye xdek...aku dpt kt klang...so en somi bw blik :))

Unknown said...

owh kat klang... aku suruh in laws adik aku je la buat kat situ untuk cukur jambul haziq nnt.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts