P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, July 26, 2011

Online Shopping Hobiku..Anda?





Aku memang suka benor bershopping maya ni atau lebih masyur dikenali sebagai online shopping. Ni pun baru je selesai menyopin Munchkin Deluxe Drying RackKenapa aku suka online shopping? 


Antara sebab musababnya adalah (Kebaikan) :
  1. Jimat masa dan tenaga.
  2. Adakalanya jauh lebih murah dari yang di kedai walaupun telah dicampur kos penghantaran.
  3. Boleh dapatkan sesuatu yang memang susah nak dapat di TEMERLOH nie.
  4. Tidak perlu lari dari salesgirls yg suka menyibuk time kita hendak buat pilihan yang kadang-kadang membuatkan aku jadi merajuk hati...haha...lawak kan aku.
  5. Paling penting MUDAH.
Dan aku sendiri tidak nafikan keburukannya :

  1. Kualiti yang tidak pasti atau pendek kata keadaan yang sebenar barang itu...tidak sama seperti gambar.
  2. Risiko barang sampai rosak.
  3. Barang sampai lambat.
  4. Ditipu
Alhamdulillah setakat nie, aku sangat berpuas hati. Walaupun kadangkala ada stok barang yang aku hendak itu habis, penjual itu akan segera menghubungi aku sama ada aku bersetuju untuk di tukar dengan barang lain atau duit aku di pulang semula :))





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts