P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, July 28, 2011

Menyerah Diri

Setibanya di HOSHAS ditemani anak buahku Nana dengan rasa debar yang amat sangat. Mula-mula check BP..macam biasalah 120/70. Pastu tunggu giliran untuk no naik untuk berjumpa doktor. Masuk je bilik doktor, terus je doktor yang comel dan kecil molek itu tanya, "dah bawak ker barang untuk masuk wad"? Aku senyum-senyum je sambil geleng kepala. Padahal memang beg tuh dah ready dalam kereta pun...hehe. Dia tanya bila aku hendak 'menyerah diri kat wad'...aku cakaplah hari Sabtu. Sebab Ahad 31/7/2011 tuh aku usia kandungan dah cukup 38 minggu. En suami pun esok Jumaat dah mulai cuti...so aku pun dah ready rasanya.


Esok pergi sekolah settlekan apa yang patut...debar jugak sebenarnya. Doakan semua selamat ya... :)) Rasanya memang kena induce...orang kata sakit...hrp2 jalan bukak cepat...kalau x, ade yg kena c-zer...TAKUTT!!




p/s : kenapa kena serah diri awal? sebabnya di awal buat buku merah, darahku tinggi...maka telah dicop mohor kan mmg 'Darah tinggi'...tapi stay leh control .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts