P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, July 4, 2011

Menu Berpantang Online

Bestnya kalau duduk area Lembah Klang...apa saja semuanya di hujung jari anda...cuma perlu ada duit je dalam akaun..

Info : http://www.mangkuktingkat.com/07/menu.php

Tempahan untuk menu dalam berpantang .
Menu berpantang ini disediakan khusus untuk ibu yang baru lepas bersalin.
Minimum tempahan adalah 20 hari bekerja .
Tiada tempahan dan penghantaran untuk sabtu dan ahad juga cuti umum.
Harga menu berpantang adalah RM600 untuk minimum 20 hari bekerja .
Tempahan makanan adalah untuk makan tengahari dan malam tanpa nasi.
penghantaran untuk tempahan makan tengahari dan malam dibuat dengan sekali
penghantaran setiap hari.
*Penghantaran percuma hanya tertakluk kepada kawasan liputan sahaja. 
Caj tambahan akan dikenakan jika berada di luar kawasan liputan perkhidmatan kami.
Ketika ini perkhidmatan ini hanya untuk kawasan lembah klang sahaja. 
Kepada sesiapa yg berminat sila hubungai 1 700 800 363 untuk sebarang pertanyaan/ menu tempahan.
9.30am-5.30pm (Isnin-Jumaat)




2 comments:

Qaseh said...

mmg menarik...siap boleh order lagi..mmg best...nmpk lauk2 dia pun mcm sedoppp

Jamie said...

tu la psl..klu kat cni ada mcm ni...mmg dah kompem order..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts