P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, April 23, 2011

Borong Sakan

Hari ini adalah hari ganti persekolahan..tapi aku tak pergi. Hari ini adalah hari aku dan en suami pergi ke Jualan Gudang Pureen di Petaling Jaya.

Puas jugak mencari lokasi kejadian..tapi alhamdulillah kami berjaya ketemu juga dengan bantuan en GPS dan Google Maps. Tiba di sana lebih kurang 10.30 pagi setelah jenuh mencari parking yang akhirnya kami terpaksa menapak sejauh 500 meter tapi tak kisahlah kan...asal boleh memborong. Time kami tiba, orang jangan cakap la, memang lautan manusia.. nak dapatkan barang pun susuh. Banyak barang yang kami rembat jek masuk soping beg. Paling tensen berebut baju baby...tapi dalam tak sangka tuh, balik-balik rumah ada dekat 10 pasang baju kami dapat. Belum kira seluar dan baju yang tak sepadan...huhu. Memang seronok la merasai pengalaman hari ini. Berebut dan berpeluh-peluh untuk bayar. Tapi hasilnya boleh rujuk gambar...memang sangat berpuas hati maklumlah hampir-hampir mencecah RM600...huhu.

Selain memborong di situ. Kami juga sempat singgah di Tesco Shah Alam dan Empire Shopping Gallery Subang Jaya untuk mendapatkan Fisher Price Rocker yang tiada sale...huhu





Pemborongan Pureen


Hasil pemborongan hari ini :))


2 comments:

ItsMeTheAuthor~ said...

hoh..gile excited!!huhu

Jamie said...

klu ko nk tau...pojies lgi teruje..stroller pun die nk beli dah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts