P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, February 20, 2011

Berakhir Sudah

Kini kembali meneruskan kehidupan harian macam biasa. Setelah 2 minggu aku diamanahkan menjaga 2 orang anak buahku...akhirnya kakakku sudah keluar hospital. Baru seketika aku ditinggalkan keseorangan di rumah tanpa teman. Sunyi pulak rasanya. Biasenya kecoh dengan jeritan anak buahku dan diselang-seli dengan jeritan aku yang memekik memarahi mereka. Pada hari kepulangan kakakku ke rumah ini, sebelum tibanya kakakku di rumah...anak-anaknya telah ku hadiahkan 2 das cubitan....hasilnya adalah kesan lebam akibat cubitan aku. Geram sungguh, bergaduh jek....mujur dorang buat perangai hari akhir, kalau buat tiap-tiap hari sudah pasti berdas2 kesan cubitan itu..tentu akak aku serik menghantar anaknya untuk aku jaga... huhu.

Esok tidak perlu lagi menghantar dan menjemput mereka di sekolah. Esok adalah hari datim dengan pakar di HOSHAS. Harap kali ini doc dapat memberikan kepastiaan usia kandunganku dan tarikh aku akan melahirkan serta keadaan bb sihat-sihat saja dalam perutku ini...Amin..














2 comments:

en suami said...

hahaha..garang betul..bukan budak tuh jek kne..abg pn syg cubit gak.hahaha..budak2 tuh.

hope esok xde masalah yg terjdi.semoga baby kite dlam keadaan bek..aminnn..

abg mintak maaf coz xdapat follow syg esok..hati2 n jge diri bek2.

Jamie said...

ala..cubit abg xpnh lak bkesan ok..pasni nk try cubit smpi kesan la...haha

bb kite ok jek, cume arini die lasak skit, smpi 3x doc kn scan...asyik bgerak n pusing2 jek... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts