P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, January 8, 2011

Tak lalu...

Sejak seminggu ni, aku masak tuk abah, tapi aku pulak xleh nak telan masakan aku. Tengok je lauk yang aku masak terus nak termuntah...tapi kalau beli lauk kat kedai sampai 3x lak aku makan dalam sehari...huhu. Takkan la hari-hari nak kena beli lauk kat kedai...duk kat umah aku hanya boleh makan buah jek..tadi masa gi pekan sari sampai RM20 aku borong buah..sampai adik yang jual buah tuh pun tekejut...yela, biasa aku beli RM5 jek...haha...selain makan buah, aku boleh makan cekodok ikan bilis yang aku masak jek...sadis kan. Tapi apakan daya, tetap kena makan....kalau tak aku lapar...sian bb dalam pwot.













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts