P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, January 30, 2011

Kembali ke SMKT

Pucuk dicita ulam mendatang...hanya itu yang dapat aku katakan. Aku akan kembali berkhidmat di SMK Temerloh. Debaran hari Jumaat hari terakhir persekolahan sebelum cuti seminggu sempena CNY berakhir juga. Bermula setelah Kak Abba kakak kesayanganku di SMKT mengepos 1 statement yang menggembirakan aku di wall FB.. dikukuhkan pula dengan komen dari en Faizal juga rakan sepejuanganku di SMKT. Mereka telah membuat aku kembali tersenyum lebar. Petang itu juga aku pergi menjengok PPD...dan terus melapor diri ker SMKT...kehadiranku disambut ceria oleh Pengetua dan juga staf....cikgu2 takdek sebab petang Jumaat kan.

Naik saja cuti CNY ni aku akan kembali ke SMKT...harap tempat duduk lama ku masih kosong... :))

2 comments:

ItsMeTheAuthor~ said...

tahniah!!

Jamie said...

tQ...klu xtuka skol slame 1 buln tuh, gji i tentu x ttunggk...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts