P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, November 25, 2010

V-Power RM50

Lupa lak nak share tentang sejarah hidupku semalam. Al kisahnya bermula apabila aku melihat meter minyak. Tinggal 3 bar je lagi. Bagiku, kalau dah 3 bar tuh memang wajib isi dah minyak Ikutkan dalam RM30 tuh boleh pergi KL pergi balik rasanya...hehe. Tapi itulah aku...mataku tak sedap memandang. Lagipun senang ..maklumla rumahku bukannya dekat dengan stesen minyak.

Sampai je di Shell tuh....aku tak nampak sorang pun kelibat abang-abang Bangla di situ. Adeh...takkan la dorang dah dihantar balik...detik hatiku..Nak taknak aku kena isi jugak. Aku pun matikan enjin dan pergi ke cashier..."Dik V-power RM50..konter 1 ek"...1..2..3 mulah cabaran bagiku. Bukak tombol minyak tu pun aku dah gelabah...ingatkan main tarik ..rupenya kena pulas dulu. Teruknya aku..tu pun tak tahu. Mujur la orang kat pam sebelah atau belah belakang tuh tak perasan...kalau tak, malau seposen. Pastu aku pun angkat dan masukkanla pam tuh pada tangki...alamak nak tekan mane ni...? Parah...ada dalam seminit rasenya aku belek muncung pam tuh...rupanya tempat tekan tuh kecik jek...hahaha...Erk...die stop kat RM48...apelagi...aku tendang dengan lutut bontot keta...yes die masuk...dan selesai..

Lawak sungguh...padan muka aku. Sebelum ni asyik harapkan orang je isikan..sekarang aku lak yang kena isi sendiri. Mujur minyak tak tumpah. Rupa-rupanya senang jek...aku je yang takut nak cuba.


1 comment:

en suami said...

hahaha.....2la mase time abg isi minyak xnak follow..kan dah kne isi sendiri..tp xpe belajar sendiri lebih bek coz akan lebih tau la..so jgn malu2 tuk blajar yek..so pasni abg lak tggu dalam kete syg pegi isi....haha..tempoh parcubaan katekan..jgn marah ek..keke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts