P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, November 26, 2010

Kucing Oh Kucing

Pagi-pagi aku telah dikejutkan dengan bunyi kucing mengawan..opsss!. Kucing jantan mengorat kucing betina. Sakit betui hati...ingat nak bermalasan lagi di atas katil, sekali dengar kucing-kucing itu menjerit2..terus hilang nafsu bermalasan aku itu.

Keluar tengok...aku halau die boleh buat dek jek...bile aku baling dengan selipar pun tetap tak lari. Tensii betui aku. Lantakla ko kucing!!

Aku ni seorang yang sangat tak suka kucing. Aku dah cuba untuk menyukainya. Tapi masih gagal. Aku geli untuk pegang apetah lagi belai. Aku risau kalau-kalau die cakar atau gigit aku. Seronok bila tengok orang yang boleh peluk cium dengan kucing..kadang-kadang minat jugak untuk memelihara kucing-kucing yang gebu macam kucing Parsi tuh...tapi itulahkan...mungkin aku tidak ditakdirkan untuk itu.


















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts