P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, October 11, 2010

Tudung Banyak

Sabtu bebaru ni aku telah pergi KL dengan menaiki bus jam 7.30am. Orenzku di tinggalkan bersendirian di sebelah The Store. Sesampainya di Pekeliling aku di sambut oleh en suami yang tersayang..pastu trus gerak ke Jalan TAR. Sopin time!!! Tapi macam tak puas jek coz en suami sangat penat...aku pun sama gak. Lenguh kaki berjalan...tapi barang pun bukannya banyak sangat pun. Siap boleh lepak2 kat tangga depan SOGO tuh coz dah tak tahu nak pergi mana...tiket bus balik kul 4.00pm.

En Suami yang telena kepenatan
 Di bawah ini adalah hasil pemburuan selama beberapa jam di sekitar Jalan TAR dan SOGO.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts