P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, October 19, 2010

Siap!!! Seronoknye!!


Akhirnya tugasan yang aku ngadap selama 2 hari siap jugak..ikutkan jap jek...tapi biaselah banyak gangguan dari segi fizikal dan mental..huhu.

Kad jemputan untuk Karnival ICT Daerah Temerloh berjaya jugak aku siapkan. Mungkin inilah tugasan terakhir ku di SMK Temerloh yang sangat ku cintai ini. Maka aku sanggup je korbankan ink aku untuk memudahkan urusan kerjaku..biasenya aku kede gak...haha

Draf 1st aku dh tunjuk kat bos pagi tadi...dia suka! Tapi aku dah mls nk refer die...so dengan seronoknya aku terus mempritkan. Nasibla...harap2 semuanya ok-ok saja..

Harap malam ni boleh tidur lena. Tak sanggup lagi berjaga seawal jam 3 pagi untuk membayangkan rupa bentuk kad yang harus aku siapakn kerna ianya sudah SIAP!!

JOM GIE :

KARNIVAL ICT & PERTANDINGAN JEJAK MAKLUMAT SEKOLAH-SEKOLAH DAERAH TERMERLOH 2010

PADA : 27 OKTOBER 2010 (RABU)
TEMPAT : SBP INTEGRASI TEMERLOH

JOM TEMUI SAYA DI SANA NANTI....hehehe...promo cam artis plak.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts