P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, September 20, 2010

K o s o n g

Seawal jam 2.30am aku bagun tutup aircond...sejuk sampai ke tulang..2-3 hari ni tidur musti nak kena pasang aircond dulu..kalau tak sure takleh tidur. Pastu tengah-tengah malam mulalah terjaga kerna mau terkucil. Pejam seketika, kul 4.00am pula aku terjaga. Bagun dan terus mengambil pregnancy test...jeng2...  1 line menjelma..ku tunggu dan tunggu hanya satu saja...aku kecewa lagi...terus snap pic dan mms en suami.
Tiba-tiba sebak di dada...ku tahan. Lantas ku bangun dan prepare sarapan dan masak menu for lunch untuk abah.

Kul 7am en suami tepon..lain je bunyinya...dengan nada kecewa. Nampaknya beliau juga merasai apa yang aku rasa. Sesungguhnya kami amat menantikan kurnian Ilahi yang terindah itu. Untuk menyejukkan hati , kami anggap masih belum ada rezeki untuk kami ... tapi aku masih menaruh harapan.

Di sekolah, tidak banyak yang menarik. Pelajar pun masih suam-suam kuku jek. Mungkin badan mereka je di sekolah...tapi fikiran masing-masing entah kemana.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts