P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, July 20, 2010

Uitm Jengka Di Hatiku


FESTIMA 1Malaysia di Uitm Jengka telah berjaya membawa aku kembali sekali lagi ke Uitm Jengka pada Sabtu lalu sambil-sambil menjengok anak buah aku di situ.

Beberapa hari sebelum berlangsungnye festima ni, ank buah aku cik frogy tue telah menerangkan serba sedikit pada aku apa itu festima...festima adalah Festival Makanan 1 Malaysia. Dalam fikiran aku dah terbayang la macam-macam makanan kat malaysia ni ada...tapi alangkah kecewanya aku apabila sampai di tempat kejadian...indah khabar dari rupa....bukan festival makanan rasenye...tapi expo lak jdi. Banyak gerai2 tudung, baju n lain2. Makanan tuh maybe dalam 50% jek...mana kuih bulan?? mana lemang? mana tosei? ..yang ada sushi..makanan Malaysia kah tue? Hanya penganjur yang arif..huhu

Sambil-sambil tuh, sempat jugak aku, en suami n cik frogy pusing2 dalam Uitm. Nampaknya ada kolej kediaman baru sedang dalam 70% siap..lokasinya adalah di tasik tempat geng2 aku bdating zaman2 dlu..huhu. Banyak gak bilik2 kuliah baru dengan warna Oren+Purple yang sangat gah. Sangat bertuah pelajar Uitm Jengka skang.

Tidak lupa juga untuk singgah di pasar malam Sabtu...memang tiada bezanya.






1 comment:

princessfrogy said...

baikla kita g pesta mkanan halal...byk gak mknan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts