P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, June 27, 2010

Cactusmelon's Tag

Saya telah 'ditanda':


1) Apa yang anda buat bila dapat tahu member anda tikam anda dari belakang
Buat bodo jek..nak buat cmnekan...ginilah nasib diriku yang malang...oh Tuhan..bleh lak gitu ek..keke
Tikam die balik dgn pisau tumpul

2) 6 orang di hati anda
en suami yang cumel
abah saya
arwah mak saya (al-Fatihah)
adik bradik saya..(dah lebih dari 6 kn..hehe)
keluarga mertuaku.. (lebih gak)
bakal anak saya...hehe

3) Anda rasa anda comel?
terlalu comel..cm kucin..meoww..huhu

4) Single or taken?
taken by en suami
5) Blog yang anda suka
blog yang cantik dah tak gedik2

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
tak jugak..kadang tu tido dgn kain yang tak blipat di sebelah (sgt pemalas kn)

7) Lagu terakhir yang anda dengar
awie : demi cinta tak pernah aku khianatinya..namun apa yg engkau lakukan padaku...(lupe tajuk)

8) Last text message
nana : tak masak tuk atok

9) Last phone call
en suami..beberapa ketika yang lalu

10) Hari terakhir anda menangis
pas anta en suami balik...tiba2 syahdu..keke

11) 5 favourite colour
Purple ..mmg taksub
Pink..baju raya tahun ni..en suami 1stime akan pki pink..haha
Orenz..warna keretaku + umahku
Biru..arna cadar arini
Hitam..aku akn nmpk lebih kurus..keke

12) Orang terakhir YM
lupe lak sape...keke

13) Game paling anda suka
freezee frenzy 2..layannn

14) Apa perasaan anda menjawab tag ini?
tenang dah penuh wasatiah..keke

15) Anda rasa tag ini best?
sangat..kalau tak, tak kuase nak layan..tq Puan Uda

16) Tag lagi 10 orang
sape nak layan...layan jela..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts