P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, June 21, 2010

Aku & World Cup 2010

Di mana-mana saja orang bercakap pasal bola...kat facebook, sekolah, opis, kilang, pasar, dalam kete, bahkan dalam toilet pun leh org bilik sebelah borak dgn orang yang bilik sebelah lagi pasal bola.. SEMUANYA BOLA.


World Cup 2010 ni sesungguhnya telah berjaya memancing aku. Sungguh hebat penangan bola. Tak heran la jika sebelum ni aku tengok orang lain sanggup bangun malam, menahan mata  semata-mata nak tgok bola kul 2,3 pagi. Setakat ni aku tak la sanggup nak bangun malam, cume tengok yang kul 10 mlm atau 7.30 malam.

Terbaru jap nie tengok Portugal vs Korea Utara yang memang melopong la Korea Utara di belasah 7-0.
Masa pertama tu mmg biasa jek, tapi masuk masa kedua, perghhh...gile bertubi-tubi jaringan gol yang akhir sekali dijaringkan oleh Cristiano Ronaldo.


Jika sebelum ni aku menyokong Spain ..David Villa n Toress...kini aku menambah lagi satu pasukan paberet aku iaitu Portugal. Kepada en suami yang menyokong Brasil, watch up beb, Kumpulan G sure Portugal menang pnya...haha

MAKAN BOLA, TIDO BOLA, MINUM jangan COCA-COLA..






:::Jamie:::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts