P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, May 15, 2012

Chic chic chicken foldover

Nyum-nyum

Tengok gambar di atas tentu ramai yang dah menikmatinya kan...Aku? Belum ok...entah bila la boleh menikmati foldover untuk keluaran kali ini. Biasanya memang tak boleh miss. Kalau prosperity burger tu aku tak heran sangat kalau tak dapat, tapi kalau foldover ni...uwarghh...bercinta nak lepaskan. 
Kenapa aku tak gi makan lagi? Sebab elaun yang dah 4 bulan masih belum menjelma. Kos makan foldover ini umpama makan 3-4 kali aku ..percaya tak? Inilah hakikatnya. Aku kini telah menjadi orang yang sangat berjimat cermat...kesian en suami kan...nak beli susu anak lagi..pampers anak lagi...macam-macam la. Jika dulu aku boleh suka-suka hati je gunakan duit untuk beli apa sahaja yang aku suka...tapi kini tidak lagi. Aku harus berubah...ewah.
Bila ya elaun nak muncul dalam akaun bank aku ni? Letih dah makan, sopin semua bercatu. Cepatlah muncul..tak pun dapat sumbangan dari abah pun ok jugak...tapi abah mana tau aku xdpt pun elaun lagi. Nak mintak? Jauh sekali la...hehe

***sedapnya kalau dapat makan time bbuke pose nanti


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts