P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, May 26, 2012

Bersarapan Sakan

Walaupun tidur malam tadi jam 3 pagi...tapi bangun pagi tetap awal OK. Dalam pukul 9 pagi aku, Jue dan Julie pergi ke Astaka Taman Tun Dr Sardon untuk cari sarapan pagi. Misi aku untuk merasai kuih serabai.  Naik kerata semalam lagi...sebab pinjam sehari kan...owner die suruh pulang pukul 10.30 pagi.


Kami bukan membeli sarapan tetapi memborong. Aku beli kuih serabai, kue teow sup dan sandwich ayam dan daging special. Sandwich ketam sudah habis. Julie beli nasi lemak, lepat pisang, kuih lopez, karipap..Jue pun beli nasi lemak dan kuih...serta Mila kirim bihun goreng.


Kami tidak makan disitu...tapau..tidak lupa tapau biskut orang jual tepi jalan.


Makanan disitu memang sedap!! Terbaik. Cuma aku tak suke rasa kuih serabai itu sebab ada rasa masam. Tapi yang penting puas hati sebab dah rasa.




Ini baru satu angle...angle lain penuh dgn orang...segan nak ambik gambo...haha


Sandwich ketam habis sudah


Hebat org ni bungkus kue teow, mee dan bihun sup




Budak ni xmandi lgi ok...huhu


Eh saya nampak KURUS!!




Kuih serabai








Kue teow sup terbaikkk! Sambal yg unik


Lepat pisang yang kaya dengan pisang...tak kedekut makcik ni....40 sen satu


Biskut!
** Jap lagi macam nak g jalan-jalan je lagi..huhu




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts