P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, January 10, 2012

Jom Masuk U Lagi

Hari ini dapat tahu yang pendaftaran ke USM dipercepatkan seminggu awal iaitu pada 13 Februari 2012. Tiba-tiba rasa cuak. Hanya tinggal sebulan je lagi untuk aku bergelar pelajar semula selama lebih kurang 18 bulan. 


 Copy dari FB :  DPLI-USM 2012/2013 (GSTT)


Selain persiapan untuk masuk U, aku juga perlu memikirkan persiapan untuk Adeeb sebelum aku tinggalkan Adeeb di bawah jagaan kakak aku Acik. Yang paling utama bekalan makanan untuk Adeeb sekurang-kurangnya untuk tempoh 3 bulan. Bekalan makanannya tentulah puree dia untuk dicampur ke dalam bubur nasi. (kurma, carrot, labu, pear etc ) (oat + beras pun harus diblend siap2)


HSFFYB
(Homemade Solid Food For Your Baby)


Masa semakin singkat juga untuk aku bersama Adeeb....uwaaa... nak nangis rasa.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts