P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, September 24, 2011

Oh Abang Botak

Mengingatkan semula kejadian petang tadi membuatkan aku tiba-tiba rasa hendak gelak berguling-guling. Al kisah bermula apabila aku berjaya memujuk en suami untuk membotakkan kepalanya sama seperti Adeeb. En suami menggunakan trimmer yang sama digunakan oleh Adeeb arituh. Baru suku kepala di bahagian tepat digondolkan tiba-tiba trimmer tersebut tidak berfungsi lagi. Bateri abiss. Kena cas dalam 8jam baru buleh guna semula. Maka sangat kelakar la kepala en suami....tapi aku lak lupa nak ambik gambar....kalau tak sure kita leh sama-sama gelak. Terpaksa lah en suami pakai snow cap untuk meneruskan kegondolan itu di kedai gunting rambut tidak jauh dari rumah kami.... haha


*
*
*
*
*
*
*
*
Wajah en suami setelah gondol..huhu


*
*
*
Wajah kesayangan KAMI




2 comments:

Moonchild said...

hikhik.....
time hariz dibotakkan dulu pun,ayahnye botak sesame gak...
almaklum lar..anak ayah...hehe

.: pn yazlynn :. said...

heheh ni bkn nazar kan.. ngeees comey lak ank ngan bapak sama2 botak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts