P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, June 17, 2011

Unknown

Time aku type ni air mata jatuh berjujuran...arini saja entah berapa kali tanpa aku sedar dia mengalir keluar. Malam tadi tak sedar tidur pukul berapa dengan airmata...aku pun tidak tahu kenapa aku begitu sensitif di saat ini. Tapi yang pasti aku sangat memerlukan dia. Tapi aku harus berkorban dengan situasi sekarang. Tapi aku lemah. Aku tidak berdaya....tidak mampu untuk menahan airmata ini dari terus mengalir kerana aku terlalu rindukan belaian dia dan menatap wajahnya di saat ini. Kesian pada baby. Harap baby faham dengan perasaan mak dia ketika ini...lega dapat luah di sini...kerana tiada siapa yang boleh dengar luahan aku dan faham perasaan aku ketika ini termasuk dia.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts