P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, May 23, 2011

Berkacamata atau Tidak?

Mataku kecik atau senang cite sepet...haha. Aku telah berkacamata semenjak di Tingkatan 1. Lebih kurang 14 tahun. Beraneka cermin mata telah aku gunakan. Kenapa aku tidak mahu menggunakan kanta lekap? Sebabnya aku ini adalah seoorang yang pemalas untuk perkara yang leceh sebegitu. Lagipun amat sukar untuk memasukan kanta itu ke dalam mataku...al maklumla bukaannya sangat sempit.Huhu

Jika dulu setiap tahun aku akan tukar cermin mata. Bukan sebab mengada-ngada, tapi tahap kerabunan aku saban tahun akan meningkat. Cuma kali ini aku mampu bertahan hampir 2 tahun...sebab rasa macam dah tak bertambah je kerabunan ini.

Orang kata, jika aku xpkai spek, muke aku sgt garang! Tapi jika aku senyum, sweet x? Haha


























No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts