P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Wednesday, April 6, 2011

Senyum

Hari ini setelah berdatim dengan en doktor, aku boleh pulang dengan senyuman yang sangat manis. Ini adalah kerana arini aku tidak memperoleh sebarang tulisan berdakwat merah. Alhamdulillah, HB aku dah naik menjadi 12.3. Kenaikan yang sangat drastik setelah 4 bulan di tahap 10.0+ sahaja. Ini mungkin adalah hasil pengambilan Vitamin C. Syukur sangat-sangat. Doktor pun senyum je dekat aku sambil mengucapkan 'Bagus' padaku. BSP ok, BP pun ok gak 110/70.

Tadi doktor ada tanya adakah aku telah merasa kick dari bb? Aku hanya mampu menggelengkan kepala. Adakah aku masih tidak perasan atau adakah lapisan dermis dan epidermis aku terlalu tebal hingga aku tidak boleh merasai kesyokkan tendangan itu? Tapi hasil scan tadi...bb sangat aktif menendang....doktor pun suka je tengok aksi si comel di dalam perutku itu.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts