P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Monday, April 25, 2011

Baju Raya

Walaupan dijangka pertengahan Ramadan aku bakal melahirkan InsyaAllah, tapi aku tetap berkenginan untuk memiliki baju raya. Rasanya kalau dah seminggu bersalin aku dah boleh pakai baju kurung untuk sesi bergambar di hari raya kot...(bajek...haha).

Raya tahun ni ingat nak cari warna kelabu. Sudah pasti hendak sedondon dengan en suami dan boleh tak buat baju raya untuk baby sekali agak-agaknya? Hehe...2 minggu lagi en suami balik nak ajak dia pergi sopin beli baju siap/ kain tuk buat baju raya lah... sebab kalau hendak tempah, sekarang adalah masa yang terbaik kan.

Gambar di google...maaf ek keluarga dalam famili....En suami, saya hendak warna kelabu seperti di dalam gambar..harap berkenan juga ya :))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts