P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, April 28, 2011

Aku Mengambil Risiko

Semalam aku order...hari ini aku bayar online. Kali ini pembelian yang sangat berani dari aku tanpa sebarang bantahan dari en somi...heran jugak aku kenapa en somi sama sekali tidak katakan JANGAN! Mungkin en somi telah terdesak dengan kerenah aku yang mahukan yang lebih mahal dan sungguh banyak cekadak ini...haha


Aku telah order dah bayar SCR6 Stroller dengan bayaran RM 429.00 + rm 20.00 (pos) = RM 449.00. 


Biasanya paling banyak pun jumlah aku shopping online hanya dalam RM100.00....tapi kali ni nilai yang lebih berganda. 


Harap-harap barang sampai dalam keadaan elok dan memuaskan hati. Walaupun tak dapat Quinny yang SANGATLAH out of budget itu...hoho


SweetCherry 


Quinny
*** rupa ala-ala sama kan....hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts