P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, March 4, 2011

Dop tau pung..

Klik gambar untuk lebih jelas

En suami...sila la pekenalkan kepada saya apa saja makanan di atas yer...saya amat berminat untuk mengetahui dan mungkin merasainya...hehe


3 comments:

Ieyda~ said...

kecik..aku mls nk besarkan...mende yg mu nk rase?

Jamie said...

hoh..pemlas

aku nok tgok rupe eskrem jeruk klubee,ubi gadong n rojok jeranang...haha..klu mgiurkan bru nk rase...hehe

Ieyda~ said...

jeruk kelubi best...ubi gadong aku xpenah tgk rojok jeranang dok penah dgr...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts