P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Wednesday, February 2, 2011

Ular Hitam

Pinjam en google
Jantungku masih lagi berdegup kencang. Mujur aku sempat menutup sliding door bersebelahan dengan bilik aku, kalau tak, tak tahulah apa akan jadi seterusnya.  Mulanya aku igtkan ape...pandang sekali lagi, rupa-rupanya seekor ular hitam sebesar tangan kanak-kanak sedang bergerak menuju ke dalam rumah aku. Cepat-cepat aku panggil abah yang kebetulan berada di rumah. Abah cepat-cepat mengambil buluh dan memukul badan ular. Ular tersebut mengembagkan kepalanya...sah ular tedung...tapi ni masih kategori remaja agaknya. Bila badannya dipukul, terus ular tersebut bergerak masuk ke dalam semak. Kucing di rumah ni sibuk mengejar...tak takut dipatuk agaknya....harap-harap ular itu tidak kembali lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts