P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Thursday, February 10, 2011

Cabaran Bermula

Hari 1st appoinment dengan doc selepas buat buku merah. Sampai di KK terus nurse ambik BP. 140/90 mak aii...dasyat...takkan la sebab membebel kat dak2 masa kelas pagi tadi darahku terus naik. Nurse suruh aku bertenang seketika...die check lagi...tapi hasilnya sama. Sejam selepas tuh tibalah giliran aku bertemu doc. Doc check BP lagi sekali...darah aku still tinggi. Padahal 3 hari lepas time aku buat buku merah BP aku berada di tahap normal. Masa time masuk wad pun tak pernah tinggi. Time datim dengan doc kat HOSHAS pun normal je sokmo...heran betui hari ini mengapa BP aku naik begitu sekali. Saja jek kena makan ubat darah tinggi. Tensinya...bukan itu saja, aku kena berulang setiap pagi ke klinik terdekat untuk check BP hingga datim dengan doc seterusnya Rabu depan...Sabtu dan Ahad jugak....uwaa...


Ubatan yang sgt sedap!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts