P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, December 25, 2010

Syukur Alhamdulillah

Semalam adalah detik bersejarah dalam hidup ku dan en suami. Kami telah menerima berita gembira secara rasmi dari Dr Chan dari Klinik Pakar Wanita Chan di Taman Bukit Bendera Mentakab. Sejurus je masuk ke dalam bilik doktor, aku terus menceritakan kepada doktor 1st date last period dan bahawasanya aku telah membuat pregnancy test dan keputusannya adalah positif. Doktor terus cakap 'jom doktor buat scan'. En suami pun turut sama menyaksikan detik-detik bersejarah itu. Aku pun terus suruh doktor print. Doktor mengesahkan aku telah hamil 5 minggu. Alhamdulillah....gembira yang tidak boleh digambarkan pada saat itu.


Kecil je lagi..yang hitam tuh
Setelah memeriksa tahap tekanan darah segala, doktor telah memberikan aku ubat kuat rahim dan asid folic. Setelah malam, aku mengalami cirit birit, aku agak risau maka menelefon kakak iparku yang seorg nurse hal-hal ibu mengandung ni, die kate itu mungkin tindak balas ubat jek...harap hari ini aku ok.



6 comments:

ItsMeTheAuthor~ said...

bestnye dpt tgk baby dlm perot dh...tahniah jamie:))

Unknown said...

alhamdullilah..finally berisi juga ko jamie.. aku tmpg gembira..
pasni kena double care of urself n baby ye!!

hudaadnan said...

tahniah jamie...mudah2an semuanya selamat ko ngan baby..seronokkan peknan..hikhikhik

mama lynn said...

ya Allah syukur padanya... penantian anda akhirnya berbaloi... wish me luck too dear... jaga kesihatan anda... 9 bln lg....

srikandi said...

congrat!

Jamie said...

tQ semua...doakan yg tebek ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts