P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Tuesday, December 21, 2010

Cuti Malaysia 2011

Lama sudah tidak menghapdet blogku ini. Idea ku terbang entah kemana...tak tahu hendak tulis ape. Ada lebih kurang 10 hari je lagi untuk kita semua meneruskan hari-hari dalam tahun 2010 ini. 2011 akan menjelma.
Bila sebut tahun baru semua orang akan cakap pasal azam. Rasanya aku masih belum terpikir pun apa azam aku untuk tahun akan datang. Apa yang telah aku fikirkan ialah untuk bercuti-cuti Malaysia ke mana...haha.. Teruk kan aku...suka sangat berjalan. Pastu duit pun laju je keluar.

Antara tempat-tempat yang aku telah fikirkan untuk pergi tentu sekali bersama en suami tercinta ialah :



PULAU PERHENTIAN- Pulau ini menjadi idaman hati untuk aku kunjungi. Aku memang tidak boleh nafikan  Pulau Manukan di Sabah sebenarnya lebih menarik untuk dikunjungi tetapi mengapa aku memilih Pulau Perhentian? Sebab utama adalah senang untuk pergi, kalau balik umah mertua boleh la kot aku melencong ke sana...lagipun pakej yang ditawarkan oleh Redang Beach Resort yang amat berpatutan telah mengamit-gamit aku kesana.




FRASER HILL - Orang kata di sini tidak ada tempat yang menarik. Cuma sesuai untuk insan yang sangat mencintai kehijauan dan suka menikmati burung-burung dengan menggunakan teropong. Orang kata jalan hendak ke sana pun sangat la tidak seronok untuk dilalui. Orang macam aku kemungkinan besar akan termuntah...hehe. Tapi mengapa aku hendak pergi juga? Sebabnya, aku harus jelajah seluruh Pahang, barulah tidak malu mengaku orang Pahang kan...hehe



PULAU LANGKAWI- Jujur hendak mengaku yang aku belum pernah lagi pergi Pulau Langkawi...kesian. Orang lain mungkin dah berkali-kali shopping kat sana..aku sekali pun belum. Teringin juga aku memborong coklat dan pinggan mangkuk yang cantik-cantik di sana.









Cukuplah tiga dulu kot, satu pun belum tentu buleh pergi, maklumla en suami adalah insan yang sangat komited kepada kerjaya beliau...Sekian!




3 comments:

[cactusmelon] said...

jamie..aku pun belum pernah jejak kaki ke langkawi..sangat sadis kan..aku kesian ngan diri aku.huhuu

Jamie said...

huda..ko pun blum? haha...kite serupa...kire aku xla malu sgt..

Cik Ieyda~~ said...

sy juge belum penah smpai langkawi...hohoho....

jum g pulau perhentian nk??best jgk tuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts