P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, November 28, 2010

1st Anniversary

Hari yang dinanti telah tiba. Hari ini adalah hari ulangtahun perkahwinan aku dan en suami yang pertama. Alhamdulillah, sekejap rasanya masa berlalu. Saat-saat indah bersama ditempuhi oleh aku dan en suami dengan penuh warna-warna cinta. Rasanya baru semalam majlis kahwin kami. Bahagia rasanya aku menjadi isteri kepada sang suami yang mencintai aku dengan sepenuh hatinya.

Terima kasih kerna telah sabar dan tenang melayan kerenah aku yang memang bermacam-macam ragam ni. Kasih sayang yang telah engkau curahkan padaku tidak pernah lekang...Selamat Ulangtahun Perkahwinan Kita yang pertama Abang...thanks for the present..sayang suka sgt...Macam tau-tau jek memang sayang amat memerlukannya di ketika ini.


Semua dah tau ape kan..hehe



Tadaa... ni die...i like!

Cup cakes ditempah  untuk en suami...geram btuii...aku salah susn 'our'..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts