P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, October 8, 2010

Jumaat Menyeronokkan

Jumaat datang lagi....yeah! Saya sangat suka hari Jumaat. Rasanya bukan saya saja yang suka, tentu ramai lagi macam saya.

Mengapa suka hari Jumaat? Saya suka Jumaat kerana :

1. Balik pukul 12.00tgh..balik sekolah boleh tidur..
2. Petang Jumaat bole gie pasar malam Chatin atau Kuala Krau
3. Bole gie berjimba-jimba after skol, window shopping etc.
4. Kelas satu je, so masa free banyak
5. Kat sekolah rezeki murah, biasenya aktiviti makan-makan.
6. Lebih tenang dari hari-hari lain.
7. Suamiku akan balik, tak balik hari ini, beliau akan balik esok hari Sabtu...yes..yes...(ini yang paling utama sebenarnya)

Malam tadi misi memasak nasi lemak, ada peningkatan...so berani la jugak tuk tapau tuk kawan-kawanku sekerjaku.. Tapi aku masih failed masak nasinya...nyeh2.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts