P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, October 2, 2010

Doktor sakit tak??

Petang Jumaat semalam, aku telah bertemu dengan seorang doktor gigi iaitu Dr Liew. Lokasi klinik beliau adalah bersebelahan dengan kedai gambar Fujifilem di Lurah Semantan Temerloh. Pesakit time aku tiba tu adalah 2 orang je sedang tunggu turn. Tidak lama kemudian tibalah giliran aku untuk masuk bertemu Dr Liew. Dap dip dup jantung aku time tuh....maklumla dah bbrapa tahun tidak ketemu doktor gigi. Kali ni pergi gara-gara gigi depan aku serpih dalam 1/4 bahagia..agak-agak rongak la gak..haha. Dr Liew kata gigi aku harus di masuk besi utk mengukuhkan simen bila di simen nanti. Ala macam orang buat tiang rumah, harus ada besi ceracak tu dulu sebelum dipasang konkrit. Soalan cuak aku kepada Dr Liew " Sakit tak?"...die kate 'Tak'....lega!!

Lebih kurang 30minit gigi ku di operate, akhirnya segalanya berjalan lancar. Hari ini aku boleh kembali ke sekolah dengan senyuman yang sangat ikhlas dan tidak perlu tutup dengan tangan lagi bila nak bercakap.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts