P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Sunday, July 11, 2010

Durianss+EnSuami

Alkisah bermula cerita...en suami mengidam durian. Orang sebelah rumah memang penjual buah-buahan bermusim. Tentu sekali ada buah durian dalam stok mereka. Tapi en suami ku yang sgt pemalu ni segan nk g sorang2 beli...aku pun sm..sbb biasenye aku beli buah yang dorang jual kat pasar malam atau pekan sari jek..tak penah lak gie umah dorang beli buah.

Kebetulan Alongku yang duk kat Jerantut ada blik..bile dorang dalam perjalanan balik, dorang ternampak orang jual buah durian di tepi jalan..maka along pun mesej la aku bagitau yang kat Kampung Bukit Lada ada org jual buah durian.



 

Apalagi en suami dengan sepantas kilatnya mengambil kunci kereta..macam dia tau je kat mane tempat tue..Alhamdulillah mmg rezeki en suami, sebiji durian kampung dan sebiji lagi durian klon telah dibeli oleh beliau. Sampai saja di rumah, dengan lahapnya en suami meratah buah durian itu..aku hanya makan bbrpa ulas jek, dia yang menghabiskan semua...Suka aku tgok muka en suami yang kepuasan dapat makan durian yang dihajati....bila la en suami nk menggemari TEMPOYAK lak...huhu



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts