P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Wednesday, June 30, 2010

World Cup Sandwich

Hari ini sambutan Hari Koperasi peringkat sekolah..bukan sekolah aku je yang mengadakan sambutan Hari Koperasi rasenye..byk lagi sekolah lain yang buat hari ini antaranya sekolah lamaku SMK Kerdau, SMK Seri Tualang dan SMK Seri Bahagia.

Disambut sederhana kali ni di sekolah aku, ada gerai-gerai jualan, rumah hantu, ceramah alam sekitar dan jambo sales. Jangan tak tahu, aku pun terlibat kali ni membuka gerai bersama-sama Azie dan Faizal. Kami tak bagi lak nama gerai..Aku jual World Cup Sandwich, Azie dengan Biskut Batik Spain + Conflakes Madu Argentina + Puding Brazil, manakala Faizal menjual Jambu Power. Faizal bukan menjual pun, die letak dan suh kami yang menjual, mujur dapat upah nasi ayam..haha.



Seronok sangat sandwich aku licin dalam masa hanya 10 minit selepas gerai dibuka. Aku lak hanya buat 50 jek..maklumla takut tak laku, lagipun jenuh gak la aku dan Nana menyediakan bahan-bahan yang boleh tahan banyak seperti roti 5 plstik beg yang saiz jambo tu, sardin besar 2 tin, telur rebus 5 biji.. Aku tak sangka lak laris, siap kena marah dengan murid-murid coz dorang tak sempat beli...Sowi yer guys, nanti klu cikgu rajin cikgu bw gie clas ek..hehe



1 comment:

princessfrogy said...

tengokla sape yg wat.....
~lalalalalalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts