P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Saturday, May 22, 2010

Tunggu

Tgh tunggu en suami di Exit Tol Temerloh ni...skali ramai lak orang...org tggu nak berarok kenduri kawen agaknye...aku dgn syok2 duk dlm kete sambil mengupdated blog..huhu. Mujur la tgerak ati nak bw laptop tdi...klu tak, aku tkebil2 sorang jela memerhati org-org ini. Keadaan di luar adalah mendung...nak ujan lebat agaknye nanti. So boleh la aku matikan enjin kereta dan membuka sedikit cermin tingkap...kalau panas, sure la aku pun cam ayam panggang dalam kete ni..

Lambat la plak sampai nye bus en suami ni....biasa cpt jek..erm...akhirnya rombongan org knduri kawen ni pun dan bergerak...yes!! Aku boleh memerhati sekeliling dgn amannya...klu tak kang prsan lak mamat-mamat yang nak gie knduri tuh...bile aku asyik pndang2 dorang..haha





:::Jamie:::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts